finare babykläder

Torktumlare

Trådstartare
skulle behöva tips på ställen där jag kan köpa lite finare babykläder med hög kvalite (priset är inga problem) det ska helst finnas i en butik som finns här i malmö men det kan gå på internet också men som sagt gillar att känna på det o kolla närmre innan jag handlar så helst i butik. Det är till en pojke som är 4 månader men eftersom att de växer så pass mycket på kort tid när de är små, till vilken ålder ska man köpa om man vill att han ska hinna ha på sig det några gånger? Hur pass mycket större vågar man köpa? Finns det något annat än kläder som kan vara bra att ha till en sån liten? Tacksam för svar:)

Sv: finare babykläder

förtydligande: vill alltså ha tips på återförsäljare inte märken utan butiker och så :)

Jag skulle rekomendera Harmoni barn, de har lite blandade märkeskläder för barn. Ofta lite roligare och tuffare kläder.
De har också lite annat än kläder där, storlekar och sådant kan du ju diskutera med den som jobbar de kan sin sak. :)

Har för mig att den ligger på höger sida om man går från Triangeln ner på Södra förstadsgatan, men kommer inte ihåg hur långt ner.

Det beror mycket på man gillar men jag handlar mycket hos Villervalla ( kläder ), Geggamoja ( fina mössor ), molo m.f.
Samtliga märken har mycket färg i sina kläder ( randigt, stjärnor, osv ).

Om man söker på nätet finner man återförsäljare till märkena, annars går det att hitta butiker också. Villervalla borde absolut finnas i Malmö också.

Haha jag var tvungen att googla, det var precis den jag tankte pa. Harmoni barn alltsa. Den ligger mitt emot Japan foto alltsa nastan nere vid kanalen, typ 100 meter innan. Dar inne har jag varit och tittat och kant och sen gatt ut igen. Jattefina klader men alldeles for dyrt! Bennetton har ocksa jattefina barnklader tycker jag.

Angaende storlek brukar det vara sa att fran 68 har man dem lite langre, i alla fall ett par manader. A andra sidan hade min 4 manaders 74.... Sa jag hade nog satsat pa typ 80, det kommer han ha innan det blir jul igen. Min ettaring har 86 och min andra kille hade 74/80 som ettaring. Fraga vad han har for storlek nu och ta tva storlekar storre. Eller en...

Precis det är så olika med strl.

Ella har mest klänningar för det är så praktiskt och lång användning ( i tid ). Hon har fortfarande klänningar i strl 74 som hon kan ha. Det börjar som längre klänningar och slutar som tunikor, superpraktiskt :D

Tack för svar :)

Hmmm kanalen från vilken sida? Om man är vid Jensens Bufhaous sen mittemot? Har för mig att där ska finnas en monki? Men sen tar det slut? Eller är det på andra hållet man ska?

Om du star med ryggen mot Jensens ligger det till hoger. kolla googlemaps.com jag skrev in Gustav adolfs torg och sen klickade jag in sa jag fick fram namnet pa butiken. Kanonpraktiskt! Affaren ligger precis bredvid Hollandia.

Cala det later jattepraktiskt, men ar det sa bra under overall? Med klanning alltsa? Pa sommaren hade det varit kanon, jag kanske skulle sy en mandress till mina pojkar?

Bra ide, jag ska borja fundera pa det med det samma!

Undrar om det hade funkat... en klanning i rak modell. Hm, gotta try for manskligheten! :)

Liten Correlin har mycket fina barnkläder, dock har butiken numer öppet enligt överenskommelse men ägaren är väldigt lätt att ha att göra med (googla butiksnamnet för hemsida med kontaktinformation), finns även webbshop. Mycket fina barnkläder, bra märken, hög kvalitet. Köper själv mycket därifrån fast från webbutiken då, brukar dock skicka min pappa som bor i Malmö att hämta i butik för att slippa frakten.

Lucky Little Me har också butik i Malmö (googla butiksnamnet för hemsida med adress/vägbeskrivning), även de har webbutik, massor av bra märken och underbara kläder.

Jag hållr med om märket Villervallas förträfflighet dock, ljuvliga kläder! (prisvärda också) deras hemsida listar säkert återförsäljare om du inte vill köpa på nätet.

74, 80, 86 är storlekar min dotter haft länge, de tidigare har verkligen susat förbi. Dvs storlekar de har framåt året och därefter.

Några affärer i Malmö känner jag inte till men kanske någon mysig filt?
Eller en lite finare nalle (Bukovski tex), lakan till vagn/säng/vagga.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 667
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 981
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka