Fina Pepsi till Nangijala

martha

Trådstartare
Idag ska min fina fina underbara kamrat få lämna jordelivet
Född 1999-05-01 och döpt av Håkan Loob
Pepsi...14 år, 5 månader och 2 dagar ....känns som jag haft han hela livet :(

Varför kan dom inte bara bli yngre o yngre istället :(

936521_10201625882078645_1147252880_n.jpg

485423_10200956157095939_2057709421_n.jpg

539932_3732188033050_481827925_n.jpg

Senast ändrad:
Sv: Fina Pepsi till Nangijala

Jag bleklagar sorgen. Jag har läst så mycket kärlek i det du berättat för oss om din fina hund under åren. Jag önskar att jag kunde säga något som gjorde det lättare.

Ja är ledsamt när de måste lämna oss :(
Men han har ju haft ett toppenliv och nu får han fortsätta ha det bra i Nangijala...

Ja, det känns bra nu, hans tid är över o en god vän som är veterinär kommer hem så han får somna in i lugn o ro med en falukorv i munnen :love: ...

Nu är han borta min Vackra Prins...men han höll hårt fast i livet ...1 timme o 15 min tog det innan han släppte taget , veterinären hade aldrig varit med om liknande ...dubbla doser av allt , t om sprutan i hjärtat fick han göra om ...Min gamla fina pojke...så stark han var

Ett stort tack till min underbara veterinär som inte stressade fram åt utan hunden fick bestämma när det var dags...och att han fick lämna på gräsmattan hemma ...
Men fy fan va jobbigt det är :(

Beklagar verkligen! :( Det blir sannerligen inte lättare för att de har levt länge. Man får ju en väldigt speciell relation med en hund som man har levt med under väldigt lång tid.

Beklagar verkligen! :( Det blir sannerligen inte lättare för att de har levt länge. Man får ju en väldigt speciell relation med en hund som man har levt med under väldigt lång tid.

Ja , han har verkligen varit med i vått o torrt, i alla skeden i mitt liv känns det som..och alltid varit det stora trygga som sagt att allt ordnar sig ...så det är svårt även fast det var rätt beslut ...min fina fina underbara pojke ...han var stolt o glad in i det sista ..fast benen inte orkade riktigt :(

Beklagar Martha

En väldigt vacker hund. På första huvudbilden var det som om min gamla Mira tittade mot mig.

Må han vila i frid din prins.....

Var fri, Pepsi!

Beklagar sorgen, Martha. Vilken vacker grånäsa.

Tack alla :love: ....ja han ville aldrig vara med på bild ..fort man tog fram kameran drog han ner öronen...:D ...man fick lura med "bilen" eller "mat " och sen fick man vara snabb o fota ....
Usch ,detta får vi gå igenom alla som har hundar, och en del sitter fast i hjärtat mer än andra ....han fick iallafall hela sin tid ut ..o förmodligen lite till

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Vet inte riktigt hur jag ska börja att förklara, eftersom att det är ett beslut jag behöver hjälp med som egentligen är ganska...
2
Svar
27
· Visningar
5 883
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar