Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det visas bara en text längst ner efter det har gått X- antal minuter! Ändrar du tidigare än denna gräns syns ingen text!
Det handlar om kanske 5 min max. Då skulle alltså 5 använadare ha hunnit läsa detta under denna begränsade tid. Man kan inte annat än småle åt barnsligheterna här....Det visas bara en text längst ner efter det har gått X- antal minuter! Hur många minuter är oklart ! Ändrar du tidigare än denna gräns syns ingen text!
Det handlar om kanske 5 min max. Då skulle alltså 5 använadare ha hunnit läsa detta under denna begränsade tid. Man kan inte annat än småle åt barnsligheterna här....
Att man läser fel eller läser in fel saker i vad som skrivs är för övrigt inte heller ovanligt...
Det är väl mer en fråga om hur många som var inne och läste i just den här tråden, just dom här specifika minuterna. Tror inte ens det är möjligt att så många som 5 st skulle ha varit inne och läst här just då ....Nä det måste ju vara totalt omöjligt att 5 användare är inne samtidigt under 5 minuter på Sveriges största hästforum
Det är väl mer en fråga om hur många som var inne och läste i just den här tråden, just dom här specifika minuterna. Tror inte ens det är möjligt att så många som 5 st skulle ha varit inne och läst här just då ....
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar. När någon i en grupp får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra i gruppen sett det också, dvs dom sin vill "höra hemma" i gruppen "hänger på"....Nä det måste vara en konspiration
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar, när någon får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra sett det också, dvs om man vi "höra hemma" i gruppen....
Jag tror snarare det handlar om just gruppdynamik och hur vi människor är funtade i såna avseenden.@Fiador Jag är tämligen säker på att du underskattar hur många som läser i trådarna och hur ofta. Vi är nog en ytterst bråkdel som faktiskt skriver, ännu färre som faktiskt vågar (är dumma nog) att lägga ut filmer och bilder när vi rider och det är en försvinnande liten klick som orkar ta dessa döfödda "diskussioner" med dig och @Brille. Sannolikheten att vi fem som såg vad Brille de facto skrev innan hen ändrade samtliga skulle lida av en masshallucination är osannolik. Än mer osannolikt är att @mackan skulle bekräfta något jag sett om det faktiskt inte var så .
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar, när någon får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra sett det också, dvs om man vi "höra hemma" i gruppen....
Jag tror snarare det handlar om just gruppdynamik och hur vi människor är funtade i såna avseenden.
För enligt dig så är det absolut helt omöjligt att Brillan har ändrat sitt inlägg. Hur vet du det? Du var inte inne vid den tiden och ändå hävdar du att alla andra har fel...
Nej självklart för nu stöttar du ju denna "grupp" med att använda motsatsen till vad dom andra hävdar....Inte alls , jag var inte inne då så jag har inte sett något såklart däremot vet jag att man kan ändra snabbt utan att det registreras.
@Fiador Jag är tämligen säker på att du underskattar hur många som läser i trådarna och hur ofta. Vi är nog en ytterst bråkdel som faktiskt skriver, ännu färre som faktiskt vågar (är dumma nog) att lägga ut filmer och bilder när vi rider och det är en försvinnande liten klick som orkar ta dessa döfödda "diskussioner" med dig och @Brille. Sannolikheten att vi fem som såg vad Brille de facto skrev innan hen ändrade samtliga skulle lida av en masshallucination är osannolik. Än mer osannolikt är att @mackan skulle bekräfta något jag sett om det faktiskt inte var så .
Nej självklart för nu stöttar du ju denna "grupp" med att använda motsatsen till vad dom andra hävdar....
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar. När någon i en grupp får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra i gruppen sett det också, dvs dom sin vill "höra hemma" i gruppen "hänger på"....