###FILMTRÅD NR 4 På våra vackra dressyrhästar###

Det visas bara en text längst ner efter det har gått X- antal minuter! Hur många minuter är oklart ! Ändrar du tidigare än denna gräns syns ingen text!
Det handlar om kanske 5 min max. Då skulle alltså 5 använadare ha hunnit läsa detta under denna begränsade tid. Man kan inte annat än småle åt barnsligheterna här....

Att man läser fel eller läser in fel saker i vad som skrivs är för övrigt inte heller ovanligt...

Det handlar om kanske 5 min max. Då skulle alltså 5 använadare ha hunnit läsa detta under denna begränsade tid. Man kan inte annat än småle åt barnsligheterna här....

Att man läser fel eller läser in fel saker i vad som skrivs är för övrigt inte heller ovanligt...

Nä det måste ju vara totalt omöjligt att 5 användare är inne samtidigt under 5 minuter på Sveriges största hästforum :rofl:

Nä det måste ju vara totalt omöjligt att 5 användare är inne samtidigt under 5 minuter på Sveriges största hästforum :rofl:
Det är väl mer en fråga om hur många som var inne och läste i just den här tråden, just dom här specifika minuterna. Tror inte ens det är möjligt att så många som 5 st skulle ha varit inne och läst här just då ....

Det är väl mer en fråga om hur många som var inne och läste i just den här tråden, just dom här specifika minuterna. Tror inte ens det är möjligt att så många som 5 st skulle ha varit inne och läst här just då ....

Nä det måste vara en konspiration
w000t.gif

@Fiador Jag är tämligen säker på att du underskattar hur många som läser i trådarna och hur ofta. Vi är nog en ytterst bråkdel som faktiskt skriver, ännu färre som faktiskt vågar (är dumma nog) att lägga ut filmer och bilder när vi rider och det är en försvinnande liten klick som orkar ta dessa döfödda "diskussioner" med dig och @Brille. Sannolikheten att vi fem som såg vad Brille de facto skrev innan hen ändrade samtliga skulle lida av en masshallucination är osannolik. Än mer osannolikt är att @mackan skulle bekräfta något jag sett om det faktiskt inte var så :p.

Nä det måste vara en konspiration
w000t.gif
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar. När någon i en grupp får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra i gruppen sett det också, dvs dom sin vill "höra hemma" i gruppen "hänger på"....

Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar, när någon får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra sett det också, dvs om man vi "höra hemma" i gruppen....

Inte alls , jag var inte inne då så jag har inte sett något såklart däremot vet jag att man kan ändra snabbt utan att det registreras.

@Fiador Jag är tämligen säker på att du underskattar hur många som läser i trådarna och hur ofta. Vi är nog en ytterst bråkdel som faktiskt skriver, ännu färre som faktiskt vågar (är dumma nog) att lägga ut filmer och bilder när vi rider och det är en försvinnande liten klick som orkar ta dessa döfödda "diskussioner" med dig och @Brille. Sannolikheten att vi fem som såg vad Brille de facto skrev innan hen ändrade samtliga skulle lida av en masshallucination är osannolik. Än mer osannolikt är att @mackan skulle bekräfta något jag sett om det faktiskt inte var så :p.
Jag tror snarare det handlar om just gruppdynamik och hur vi människor är funtade i såna avseenden.

Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar, när någon får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra sett det också, dvs om man vi "höra hemma" i gruppen....

Du menar den taktiken som du och Brillan alltid kör på? För enligt dig så är det absolut helt omöjligt att Brillan har ändrat sitt inlägg. Hur vet du det? Du var inte inne vid den tiden och ändå hävdar du att alla andra har fel...

Jag var inte inne vid den tiden heller och såg någonting. Vilket jag självklart hade kunnat hävda i din fantasi om gruppdynamiken här!

Jag tror snarare det handlar om just gruppdynamik och hur vi människor är funtade i såna avseenden.

Jag var inte inne då. Punkt. Det finns säkert fler ,men jag trodde inte det var någon ide o gå in o skriva något när man inte varit inne just då men ack ack så fel jag hade.

För enligt dig så är det absolut helt omöjligt att Brillan har ändrat sitt inlägg. Hur vet du det? Du var inte inne vid den tiden och ändå hävdar du att alla andra har fel...

Frågan tål att upprepas, tänkas igenom och tänk, tänk om den blir besvarad?:sneaky:

@Fiador Ja därav min poäng med att jag och @mackan inte är såta vänner här på forumet. Hen är faktiskt den enda jag har på ignorera och vi har fajtats mången gång. Att hen skulle hålla med mig av någon vänskapsprincip är absurd.

Man behöver inte vara vänner för att tillhöra en grupp och/eller för att drabbas av eller hänge sig åt den gruppmentalitet som råder...

...så jag tror inte att hen håller med just dig...

Ja, jag är en av dem som läser här ibland men har nog aldrig skrivit. Såg dock inte det omtalade inlägget innan ändringen men det hade inte varit konstigt om 10-20 personer hann se det.

Nej självklart för nu stöttar du ju denna "grupp" med att använda motsatsen till vad dom andra hävdar....

Bara skrev att jag inte tillhörde den "gruppen " som läst inlägget, du skrev ju själv:
Nej men väldigt tydligt exempel på hur gruppdynamik fungerar. När någon i en grupp får för sig ha sett något, då har plötsligt "alla" andra i gruppen sett det också, dvs dom sin vill "höra hemma" i gruppen "hänger på"....

Jag har inget sett för jag var inte inne då alltså ingår inte jag i dina " alla" , jag har inte behov av att "höra hemma" eller "hänga på", däremot tror jag de talar sanning och det grundar jag mig på att det är användare som genom åren inte hittat på, ljugit eller ändrat vad de sagt o skrivit.

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 130
Hästvård Varning för långt inlägg, ska försöka fatt mig så kort som möjligt… Inte för att jag vet vad jag vill med min redogörelse, men kanske...
Svar
11
· Visningar
5 999
Senast: Lobelia
·
Western Jag red western från att jag var 10 till 12 år gammal på ett litet russ som absolut inte kunde tänka sig något annat, hoppning och...
2
Svar
20
· Visningar
2 380
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar