Filmsök och boktips...

Twihard

Trådstartare
Det må låta lustigt men jag är inne i en period där jag läser noveller/ser på filmer om kärlek mellan kändisar och "vanliga" och undrar om ni har några tips på bra böcker eller filmer som handlar om att kändisar och vanliga blir kära? :D:D

Jag har sett Noting hill, och Starstruck (vilken sög blääää), men har ni tips på något annat? :)

Sv: Filmsök och boktips...

Ååh, känns som att jag sett en miljon av dessa men kommer inte på så många nu.:banghead:

Men Music and Lyrics finns ju. Och Win a date with Tad Hamiton(?) tror jag också är i samma genre, dock ett antal år sedan jag såg den. Återkommer troligtvis om en stund när jag funderat vidare:)
Och det gick en tvserie på trean tror jag det var för mååånga år sedan om en tjej som var känd skådespelare och hennes "normala" pojkvän, men kommer inte på namnet nu :(

Spinner vidare lite (trots att jag glider en bit ifrån det huvudtema jag förstår att du letar efter) Men om det duger att vara presidentens dotter som "kändisskap" så finns två filmer på det temat också, Chasing Liberty och First Daughter. Och En Prinsessas dagbok filmerna och Prinsen och jag filmerna.

Senast ändrad:
Sv: Filmsök och boktips...

De sistnämnda prinsen och jag och de älskar jag, me dock bara ettan. :D (Dagboksfilmerna är med bra). Prinsen är ju snygg! :D

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 730
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 904
Senast: Lingon
·
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 361
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama