Filmkamera...

E

EQL

Jag kommer säkert inte få svar på detta men jag testar... :p
Vi ska köpa en till film/videokamera att ha med på tävlingar och träningar och då undrar jag om ni vet nån bra? Det ska vara en sån som man kan ta kort ur filmen sen...

Någon? :banana:

Sv: Filmkamera...

Vill du ha en "vanlig" videokamera eller en digital? Eftersom du vill ha kort ur filmen (som inte brukar bli särskilt bra vad jag vet), tycker jag det låter som en digital...
Iofs vet jag inte om det ens säljs gamla hederliga videokameror nuförtiden...?

Digital! Jo, min kompis har en sån och korten blir jättebra!

Jamen vad tror du vi ska kunna svara, då? En videokamera man kan plocka kort ur säger ju rätt lite om vad du vill ha. Vad har din kompis för kamera? Vad får den kosta? Osv.

Det spelar inte så stor roll, jag vill ju bara att ni ska ge mig exempel! Jag har ju inte haft några andra krav så det är bara att ge förslag! :)

Tja, gå till närmsta elektronikbutik och spana, eller titta på någon hemsida. Det finns miljoner videokameror att välja mellan. Allt mellan billiga småkameror för folk som inte är så noga med videokvaliteten till riktigt snorigt dyra proffskameror. Såna utan zoom och såna med massor med zoom. Genren är stor. Att bara ge exempel på en massa kameror känns ju rätt meningslöst när man inte ens vet vad du är ute efter.

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025