Filmer? :)

T

Troya

Jo, asså vad jag fattat så har jag ännu inte hittat en enda beskrivning till hur man lägger in filmerna i datorn mer än att t.ex ladda upp dom i Zippyvideos. Men hur gör man för att lägga in och sedan in här på buke? Att någon sladd ska in i datorn fattar jag men.. Hjäälp! :o :eek:

Sv: Filmer? :)

Har du minneskort till kameran? Eller kabel? Om du har minneskort behöver du en kortläsare, sladden sätter du i USBkontakten. Samma sak om du har sladd till kameran.

Sedan skaffar du ett konto på zippy, laddar upp filmen/bilden där du la dom på datorn... När det är klart kopierar du bara adressen, tror att zippy har en ruta man klickar på så får man fram adressen, lägger sedan in den i ditt inlägg så ska det funka.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka