Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rippa kallas det väl?
finns speciella program till det.
Tror ja har det på min dator, sitter på pappsens nu, men ja kan kolla efter när ja kopplar in min i morgon
fast då klipper man ju i filmerna väl? Jag vill också veta hur man tar ner filmerna i storlek/kvalite så att de är lättare att ladda hem...
Någon annan som vet hur man gör?
Kropp & Själ Som många andra skriver; Byt tandläkare. Varför ska du betala för att någon skäller på dig? Finns så många andra tandläkare som faktiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.