Filmer från Mh beskrivningar

linafina

Trådstartare
Finns det någon här som har filmer från Mh beskrivningar? Jag satt och sökte här på forumet eftersom jag trodde jag hade slängt in några filmsnuttar från Jasons mh beskrivning men hittade inget.

Jag skulle gärna vilja se ifall ni har några filmsnuttar från mh beskrivningar. Alltid skoj att se!

Jag har bara från spöke och dumpe, ska se om jag kan slänga upp dom här. Alla andra moment är på videoband tyvärr.

Kom igen nu, hoppas på filmer :bump:

Sv: Filmer från Mh beskrivningar

Jag har en hel film. Men den är nog för stor... Jag vet heller inte hur man gör snuttar av den...

Den är mycket större än så... Man skulle väl ha nått program för att redigera. Men jag vet inte vad man ska ha.

Ursäktea kanske en hel dum fråga men vad är Mh?:o

sandystar skrev:
Ursäktea kanske en hel dum fråga men vad är Mh?:o

Mh beskrivning är en beskrivning av hur hunden ragerar på olika moment. Du kan läsa mycket om det på nätet om du söker på det.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 747
Senast: Anonymisten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 510
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat

Omröstningar