Film på när man släpper hästar tillsammans...

A

Alicia

Någon som vet vart man kan hitta det, kanske någonstans på nätet? Skulle vara kul att se lite olika varianter på hur hästarna gör upp om rang.
 
Sv: Film på när man släpper hästar tillsammans...

hade jag haft kameran med i söndags kunde du fått se en film på när medryttarhästen leker "ordförande älg" och brutalt jagar runt de två nya pållarna i hagen :rofl:

honä r iaf väldigt beskyddande om sin flock och markerar tydligt att det är HENNES hästar och att dom inte är välkomna.. iaf inte riktigt än ;)

betar lugnt tills någon av "hennes" hästar närmas av/närmar sig de nya, då far hon upp och jagar runt dom nya ett tag...
dom nya gör inget försök att ge tillbaka utan springer runt och när dom kommit på ett lagom avstånd tycker pållan det är lugnt...

hon är ganska "skarp" mot andra hästar, det är liksom inget snack om att detär hon som bestämmer :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 654
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
643
Träning Jag skulle vilja lära mig mer om att arbeta min häst från marken med tömkörning. Frågan är, hur mycket av detta kan man lära sig via...
Svar
15
· Visningar
1 408
Senast: EZMK
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp