Film från förra helgen.

Sv: Film från förra helgen.

Jag tycker att det såg lungt och harmoniskt ut , det enda jag har att kommentera är det hindret som du river , du släpper iväg honom alldelles för mycket så han blir lång = rivning . Annars jättefint , söt ponny också :D

Ja, asså jag tar på mej det helt själv, fast tkr nog inte att jag släpper iväg honom så mkt, mest att jag inte håller ihop honom å behåller galoppen genom hela den lååånglånga vägen å inte får tbaka i tid. Tacktack! :)

Varsegod
Jaa det var ungefär så jag menade, haha
Är inte alltför bra på att formulera mig :D

:p Haha, asså jag menade inte å skriva värsta surt, bara förklarade vad jag tyckte. Jag hatar sånna banor när det är 3 km mellan hindrena. Fast, man ska kunna hålla ihop pållen på sånna sträckor med! så, bara å träna:D

Jag tyckte det såg bra ut, vad tävlade du för klass? c-ponny?

Ingen fara
Har precis samma "problem" själv :D

Haha, vad bra :) då är vi två.

Katchup- Lb är det kortet från tror jag, gp ponnyn.

Jätte fint flyt genom hela rundan, bra rytm, kunde varit bara en gnutta mer fram för skänkeln. Vet ju inte hur ponnyn är att rida, om den har egen motor eller om man måste själv får ha "motot-i-benen", men som sagt, lite mer "tryck" i gallopen. Rivningen, som du själv säger tar du ju på dig själv, kommer ju eftersom du låter den gå ngt för nära på långa-låga språng o kommer ju därför inte upp från backen så lätt som den borde, kunde ju ändå ha varit bussig o hoppat igenom språnget ordentligt, men.. Som sagt, annars jätte fint flyt o bra rytm, fortsätt med det!

Hej!

Ser att du hoppade på kungsbacka :) Semi finalen GP-ponnyn ?
Såg ut att vara den banan =)

Jag tycker att det såg väldigt harmoniskt och fint ut!

Fast du borde räta upp dig mera och försöka få han lite mer framför dig. Och att du ska försöka få en lite mer "flygigare" galopp, om du förstår vad jag menar. Han ser ut att plöja fram lite!

Men annars jätte fint, ni passar ihop! :)

Det ser himla mjukt och harmonsikt ut, jättesöt ponny!:)

Håller med om att du kanske kan driva liiite mer för lite mer flyt i galoppen.

Synd med rivningen :crazy:

Tycker att du är lite snål med eftergiften över hindrena.

Ser fint ut, men jag tror din ponny skulle uppskatta lite eftergift över hindren.

LYCKA TILL i framtiden :banana:

hej´matilda ! tycker du red jätte fint :D å din ponny är väldigt söt :bump:

Tycker det ser jättetrevligt ut, jämt med bra rytm och fina vägar. Kanske få fram/ upp honom en aning i galoppen, och ge lite generösare eftergift.
MAO, trevlig stil och fin ponny :)

det såg bra ut tycker jag.jättesöt ponny:love:

Tack alla! :)
Har värsta problemen nu, håller på å övermanövrerar min stackars Lurv vilket leder till att jag ständigt rider i undertempo. Inte så bra! Men nu när jag insett det så är det ju fritt fram att träna massoor på det! :) Tack alla!

Mallotten - Tack, känner jag dej?:p

Ni är verkligen jättefina tillsammans! Hoppas ni kmr till final nästa år=)

*kl*
jag är ingen hop fantast men över hindrena ser det bra ut men presic i landningen ser det ut som om han typ "tappar" sig om du förstå vad jag menar :confused: annars ser det mkt fint ut :D

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Senast: ii-ssa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 534
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar