Filipstadsritten

Camilla_H

Trådstartare
Jag funderar skarpt på att åka ner och rida Filistadsritten, 80 km, nu när Svegsritten blev inställd.

Dock är det inte säkert att jag får med mig min sambo ner - är det någon som känner för att hinka ett lättsamt norrlandsekipage? Min häst är trevlig och äter och dricker mer än gärna. Dessutom kommer jag att rida lugnt så det blir inte så stressigt för den som hinkar.

Jag skulle också behöva fixa uppstallning i två nätter - den 26:e till den 28:e. Någon som har ett stall eller tips om stall?

/Camilla

Sv: Filipstadsritten

Jag hade gärna följt med eller ännu hellre hade jag ridit, men nu ska jag på 40 års kalas på lördagkväll där, så mina planer sprack. :(
Hoppas du hittar någon hinknisse. :bump:

Hej!

Om inte annat kan ju du och jag dela nisse, om du var tänkt att rida ungefär lika långsamt som mig..:angel: /Kamilla

Va? Ska du ner? Det hade jag ingen aning om... :D

Då får Tomas jobba dubbelt helt enkelt... :devil: Men om han ska med så vill säkert Simon också. ;)

/Camilla

Joo, det var med i vår planering så det är klart att vi ska fara :smirk: . Ja, det är ju alltid roligare för våra groomar om de får sällskap av likasinnade :rofl: Vi hörs! /Kamilla

Liknande trådar

Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 282
Senast: Mezcal
·
Hästmänniskan jag har två alternativ på stallplatser, vilken skulle ni valt. den första stallplatsen ligger ca 5 mil från vart jag bor. jätte...
Svar
17
· Visningar
1 558
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 138
Hästmänniskan Okej nu efter massa bråk och shit vet jag inte om jag orkar ha hästarna hemma längre.. bråket var om marken som jag och en till hyr av...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka