File Not Found-pages

S

ScissorHands

När jag kommer till File Not Found-sidor så värkar det som om någon reklam sida är inställt, den är skitjobbig och ger massa popup reklam.
Hur tar man bort det/ändrar?
 
Sv: File Not Found-pages

Det där är spionprogram som lagt sig i din dator. Ladda ner t ex ad-aware och låt den leta igenom datorn efter spyware.
 
Sv: File Not Found-pages

om man vill ha bort reklam pop-up fönster så kan man ladda ner google tool bar (sök bara på Google). det spärrar alla popup fönster! jättebra =)
 
Sv: File Not Found-pages

Jag har ladat hem programet och försökt köra det flera gånger nu, men min dator liksom fastnar och slutar efter en stund (halvtimma kanske, har låtit den stå i ett par timmar då den bara stått still). Vad kan vara fel? Skall jag låta det stå över natten kanske?
 
Sv: File Not Found-pages

ScissorHands skrev:
Jag har ladat hem programet och försökt köra det flera gånger nu, men min dator liksom fastnar och slutar efter en stund (halvtimma kanske, har låtit den stå i ett par timmar då den bara stått still). Vad kan vara fel? Skall jag låta det stå över natten kanske?
Testa trycka -ctrl-alt-del och ta bort så många "processer" som möjligt, stäng av alla andra virus program, innan du kör ad-awere..

Lycka till!
 
Sv: File Not Found-pages

stängde av internet och tog bort så många program som möjligt igår kväll och efter någon halvtimma hade det fastnat igen, men jag lät det stå på över natten och *voila* så hade det ret ut sig.
och nu har jag blivit av med flera saker som var på min dator :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Murphy
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 859
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
3 322
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp