Fildelning - foton?

C

cissiny

Bara en liten kort fråga - man får ju inte dela ut musik etc. Hur är det med foton, som man själv tagit? Utan personer på, alltså inga problem vad det gäller PUL? Kan man dela ut det? :)

Mvh Cissi
 
Sv: Fildelning - foton?

Så länge det inte är upphovsskyddat får du spridda precis vad som helst, typ dina semesterfilmer, freeware, shareware osv..
 
Sv: Fildelning - foton?

Tack! :)

Men, fotografen har väl alltid copyright? Nu är det ju iofs mina egna bilder jag skulle lägga upp i så fall... Bara en fundering...

Mvh Cissi
 
Sv: Fildelning - foton?

ja men vad du gör med dina egna bilder det bestämmer ju faktist du.... Så vill du lägga ut dem för fildelning så är det ju bara att göra det...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp