Fielmann till Sverige

bonzie

Trådstartare
Läste i Ridsport som kom idag att Fielmann (Florestan-Lauries Crusador xx) har kommit till Sverige, Stall Waldhof som tagit hit honom, blev genast en het kandidat till mitt Magritte-sto om han ska verka i aveln nästa år, har kikat på honom redan innan då han fanns på importsperma.

Farligt att Ridsport har börjat komma på torsdagarna, får ju inget vettigt alls gjort... och jag som borde tentaplugga...

Sv: Fielmann till Sverige

Har bara sett en bild på honom...någon som vet något om vart man kan se fler/andra bilder på honom och ev video?Den bilden jag sett tilltalar mej inte alls...men det kanske är missvisande?

Sv: Fielmann till Sverige

Har inte Fielmann hunnit få någon godkänd hingst efter sig? Eller åtminstone haft fölframgångar? :confused:

Liknande trådar

Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Ottilia
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 958
Senast: supercassie
·
C
Avel Kopierat från Ridsport Återställd Fielmann åter till Sverige Hingsten Fielmann 1116 skadade sig allvarligt i början av förra...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: pastejja
·
Avel "På fredagseftermiddagen fick avelshingsten Fielmann 1116 avlivas efter en olycka hos hingsthållaren. Hingsten gick omkull och fick en...
Svar
5
· Visningar
1 856
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit