Golden_Heart
Trådstartare
I förrgår fick jag höra en sak av en bekant, som jag sedan har funderat på lite. Hon är själv förälder och sa just att "Kom ihåg att inte låta din baby vänja sig att sova i din och din sambos säng, då är det svårt att bli av med den när den blir äldre samt svårt att få den sluta tutta och du kommer jämnt att vara trötter"
För min del skulle detta ändå inte vara aktuellt, då både jag och min sambo vrider på oss för mycket i sängen.
En annan sak som hon tog nästan förgivet var att ni kommer väl ha babysängen inne hos er första tiden, för vi har tänkt att fixa ett baby/barn rum av ett rum som vi kallar som bibliotek nu. Men jag har funderat en hel del där och jag tror för oss blir det svårt, då min sambo har klockradion går igång på mornarna en lång stund samt när han ska sova. Nu dröjer det innan jag kommer att få men det har ändå gett mig lite att tänka på.
Hur gör ni?
Vad anser ni?
Hur skulle ni göra om ni hade liknande förutsättningar?
Välkommen in i tråden!!
För min del skulle detta ändå inte vara aktuellt, då både jag och min sambo vrider på oss för mycket i sängen.
En annan sak som hon tog nästan förgivet var att ni kommer väl ha babysängen inne hos er första tiden, för vi har tänkt att fixa ett baby/barn rum av ett rum som vi kallar som bibliotek nu. Men jag har funderat en hel del där och jag tror för oss blir det svårt, då min sambo har klockradion går igång på mornarna en lång stund samt när han ska sova. Nu dröjer det innan jag kommer att få men det har ändå gett mig lite att tänka på.
Hur gör ni?
Vad anser ni?
Hur skulle ni göra om ni hade liknande förutsättningar?
Välkommen in i tråden!!