fick en valp igår =)

O

oseriös

Igår köpte min mamma en 16veckors valp =) Hon är en lhasa apso. titta vad söt hon är =)
725f30bc.jpg

db4617d3.jpg

Sv: fick en valp igår =)

aa hon är jätte söt :love: , men en riktigt kaxig och bestämd madame :p

:love: Hur söt som helst! Har själv en Lhasa Apso hane, som nu är 9 veckor.

Ja, jag har mängder i bilder på Han. :) MEN...jag vet ju inte hur jag gör för att lägga ut bild här..?!

Sitter här och försöker fått lagt in en bild, men datasnille som man ... :confused: :rofl: Någon som kan hjälpa mej med hur man gör? :)

Senast ändrad av en moderator:

ja hon ser ut som ett trassligt garnnystan:P

du måste lägga in bilderna i något program som tex. www.photobucket.com sen så får du en länk till bilderna som du lägger in i inlägget bara =)

:bow: Tack tack! Visst e de söta...små trasselsuddar. ;)

Växer foort gör dom med...har svårt att tänka mej att min lillplutt ska bli såpass "stor" som er om bara en månad... :smirk:
Vilken kennel kommer er tik i från?

hon kommer inte från någon kennel.. men hon har fin stam ändå:p

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 498
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama