Kaki

Trådstartare
Jag fick ett tips av en bukare att Fiberplex är bra för att stabilisera lite smålösa magar. Läste på burken och det lät jättebra!Grejen är bara det att efter en veckas användning så har hästen blivit betydligt lösare i magen!

Jag har nu slutat ge honom det men undrar nu om någon klok själ vet varför det inte fungerade för min häst? Har ni själv provat det?

Sv: Fiberplex

Har gett fiberplex till mitt fullblod med magproblem (kolik) men inte upplevt att det blev lös mage. Däremot blev hon bättre rent allmänt;)

Sv: Fiberplex

Jag ska köpa "Kolla masken" så fort jag kan fara in till stan :) Fast jag avmaskade i våras som resten av stallkamraterna... Men man vet ju aldrig.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 910
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: Hoarfrost
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 705
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka