Har ett halvblod av sk. "sportmodell", långa ben, tunn kropp. Har väldigt svårt att gå upp i vikt o sätta muskler även fast hon får fri tillgång av jättebra hösilage, hippo cool, lucernpellets, olja, vitaminer + mineraler.
Söker ett foder som ger lite hull samt får fart på muskelsammansättningen.
Kompletterade med Hippo Harmoni ett tag, dt fungerade helt ok, såg en viss skillnad. Nu har hon fått för sig att det inte är ätbart längre så söker nytt foder...
Ngn som kan hjälpa mig med min anorektiker häst...
(Tänderna är kollade, maskprovsanalys, så hon är fullt frisk)
Söker alltså ett KRAFTFODER som kan få upp hull och muskel. (då hon redan har fri tillgång på hösilage)
Ngn som vet om FIBERGI ELIT kan vara ngt som är värt att testa? Är det pellets eller i hackad strå form? (är det hackat stå r dt inte populärt isf..)
Snälla hjälp...
Söker ett foder som ger lite hull samt får fart på muskelsammansättningen.
Kompletterade med Hippo Harmoni ett tag, dt fungerade helt ok, såg en viss skillnad. Nu har hon fått för sig att det inte är ätbart längre så söker nytt foder...
Ngn som kan hjälpa mig med min anorektiker häst...
(Tänderna är kollade, maskprovsanalys, så hon är fullt frisk)
Söker alltså ett KRAFTFODER som kan få upp hull och muskel. (då hon redan har fri tillgång på hösilage)
Ngn som vet om FIBERGI ELIT kan vara ngt som är värt att testa? Är det pellets eller i hackad strå form? (är det hackat stå r dt inte populärt isf..)
Snälla hjälp...