Fet hy av feta produkter

Asa_S

Trådstartare
Jag har en fråga som kanske någon här har ett "vetenskapligt" svar på. Ibland har jag tidigare haft problem att hålla vikten uppåt och då använt grädde istället för mjölk i mitt te. Varje gång har jag efter 4-5 dagar fått sluta eftersom fettet liksom kommer ut genom huden - jag får alltså mycket fetare hy. Men hur i hela friden kommer fettet från min magsäck och ut genom huden? Har det passerat alla vävnader rakt ut eller hur går det till?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 527
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 989
Senast: Magica
·
Övr. Barn Ett gott skratt förlänger livet! Om spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig omelett av det...
Svar
18
· Visningar
1 337
Senast: hanny
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 968
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp