Festligare klänning - gravid?

M

_MickiZ

Näst intill omöjligt att hitta! Hittar inte någon passande bal eller student klänning. Tips om några bra sidor mottages tacksamt! :)

Sv: Festligare klänning - gravid?

Den här kanske funkar som studentklänning? Finns alltså i vitt också, men jag hittar ingen bild på det just nu. Från Paola Maria. Funkar som amningsklänning också. :)
pPM16l.jpg

ska gå in och kolla på deras hemsida. Är inte så mycket för det där "söta" med puffarmar och så.. Men gillade dock skärpet! Tack för tipset! :)

får man med skärpet, för på vissa bilder så sitter de skärp på och på andra inte?

Kolla lovelymama, dom har mycket fint :)

Jag tänkte nog bara tipsa om tradera... finns en del begagnat som typ kanske bara är använt en gång eller två.. :)

voltigehoppare - kan inte se ditt exempel..

jaa, på tradera kan jag ju faktiskt slänga ett öga :)

Såg det, men kolla lovelymama.se så hittar du massor!

de har väldigt fina grejer, men på tok så mycket svart.. vilket jag inte riiktigt passar in på bal och student.. :D tack för ditt tips!

Kolla asos.coms maternity del, jag hittade många söta klänningar där när jag var gravid. :)

finns det några speciella mammakläder där? :)

ahaa, fattade inte riktigt det. hittade en del fint där, undrar hur mycket frakten kommer kosta.. :D

hittade det också! tack så mycket! :)
På en del kläder är det liksom storlek 8,10,12 osv. Vad motsvarar det i svenska storlekar?

Jo, det hade de. Bara att googla top shop maternity.

Jättefina kläder. :love: tur att jag inte visste om det när jag var gravid.. :angel:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 766
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
427
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
801
Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
3 005
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod