JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fem miljoner till Livskraftigt hästföretagande
(Ridsport)
Fem miljoner kronor går i år till Jordbruksverkets satsning på Livskraftigt hästföretagande. 2010 prioriteras projekt för utveckling av regionala forum för hästsektorn och projekt som utvecklar hästföretagandet.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Fem nya forskningsprojekt med fokus på hästvälfärd tilldelas två miljoner kronor från Agria forskningsfond via Stiftelsen Hästforskning...
Hästnyheter
En skatepark för fem miljoner kronor och en konstsnöanläggning för 3,8 miljoner kronor samt fortsatt satsning på ridanläggningen...
Hästnyheter
Att ställa in EM i ridsport hade kostat Göteborg över 60 miljoner kronor - utan att skadestånd räknats in. Det framkom under Got Events...
Hästnyheter
Fem nya och tolv pågående forskningsprojekt beviljas medel av Stiftelsen Hästforskning för 2016. Totalt avsätts nära elva miljoner...
Starlink
Hemmet Det finns tydligen en fransk konkurrent till Starlink. Om jag inte missminner mig helt så betalar Tyskland(?) så Ukraina ska ha...
Mia_R
4 minuter sedan
Ökade kostnader och djurägande
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om jag kommer skaffa en ny häst efter Ärtan. Förhoppningsvis har hon ett gäng år kvar.
Ett liv utan katter är inget liv så...
Bison
8 minuter sedan
Vilken bok/bokserie ?
Kultur Nej, den är det inte.
Tyvärr minns jag inte mer. Det enda jag kan säga i övrigt är något som egentligen inte är någon hjälp kanske...
KesoNeso
10 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Nej du är inte gammalmodig för att du tycker så men jag tycker inte det är fel eller konstigt att gå två dagar i rad. Det är inga höjder...
Freazer
26 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 574
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Nu har jag anmält oss också till tävling!
Sist min ponny var på utställning var hon fyra och fick silver. Får se om något blivit bättre...
Blyger
Idag kl 21:58