Fel säkerhetskod?

gul_zebra

Trådstartare
Skulle just aktivera medlemsskap i Spray för att lägga ut min hemsida. Allt går finfint men så ska jag fylla i säkerhetskoden men det blir ju bara fel enligt Spray! Skriver i rätt men inte vill det funka heller. Provade om 0:an kanske var stort O men icke, samma sak med litet o.

Vad gör jag för fel? :confused:

Kanske kan nån rekommendera nåt annat ställa att lägga upp sidan på? utan ftp då, det är bara krångligt. Gratis lär det vara också...
 
Senast ändrad:
Sv: Fel säkerhetskod?

Vid något tillfälle under registreringen funkar det inte så bra om man klickar på en länk man får i ett mail, det är bättre att kopiera den och klistra in i ett nytt fönster. Minns inte om det var i det steg du fastnat på, men det kan kanske vara värt att veta ändå.

/Ida
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 211
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 349
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 789
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp