Fel galopp!

Sv: Fel galopp!

Jag säger som dom andra, kolla upp så att inget är fel med hästen! :)

Min hade gått omkull i hagen när han stod på bete, ett tag efter det tog han inte vänster galopp, men jag har ut en ET regelbundet, efter det tog han båda igen. Ibland blir han för ivrig och tar fel ofta, men då tar han mest höger, vilket är hans lättaste.
Jag har en kompis som har en häst som inte ens kan ta ena galoppen, den är kollad på alla möjliga sätt, hennes tränare han ridit han, sadeln passar, men det går inte. I hagen tar han båda, men aldrig när hon rider.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: mamman
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 278
Senast: JohannaB
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 465
Senast: Roxy
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama