Feel-good-reklamer..

Lenis

Trådstartare
Är det bara jag som nästan lipar i tv-soffan för jag blir så rörd av Triss reklamer?? (Är iofs i känsligt stadium eftersom jag ska åka ifrån pv:n snart, det är jättettenta på gång mm :angel: )

Först den med hunden (bearded collie?) som blir dragen runt stan, sitter själv i regnet utanför restaurangen & sen blir det jätteljus musik & han får springa fri på stranden :)

Och nu den med taxen som får rastas i stan & sen får vara fri i en trädgård på landet & rullar sig & ser så himla glad ut :love: (Har aldrig sett en så glad tax utanför hemmasfären, de kan ju vara lute reserverade så därför känns det nästan ännu mer trovärdigt.. :D )

Sv: Feel-good-reklamer..

Ja jag grät jättemycket första gången jag såg den med taxen, numera slår jag över så for tjag ser den. Min strävhåriga dvärgtax gick bort för två månader sen och han var sååå lik den i reklamen till sättet och i vissa vinklar. Då gör det ont:cry:

Ja usch det är så jobbigt sånt. Jag fick syn på en alaskan som liknar vår nåt galet igår, & blev jätteberörd trots att det gått ett antal år nu. Men det blir väl så när man ser hunden som en familjemedlem/ bästa vän.. på gott & ont!

:love: :love: :love: Pedigee reklamen med alla söta Valpar tar ändå priset....dom är ju så söta :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Fast den första du nämner är inte Triss, utan Bredbandsbolaget. ;)

Jag gillar också Triss-reklamen, för övrigt. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka