bettysmatte
Trådstartare
Kan man använda FB messenger på en surfplatta utan abonnemang (använder husets wifi)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NopeKan man använda FB messenger på en surfplatta utan abonnemang (använder husets wifi)?
Kan man använda FB messenger på en surfplatta utan abonnemang (använder husets wifi)?
Men vad bra. Jag blir förvirrad när jag läser på FB och de där pratar om att messenger använder telefonabonnemanget för att skicka sina gratismeddelanden. Det låter där som om man måste ha abonnemang och kunna skicka vanliga sms för att messenger ska kunna funka..
Jo då. Det är det enda sättet jag anv FB messenger på.
Har du ingen koppling alls till nånting?Jo då. Det är det enda sättet jag anv FB messenger på.
Till wifi förstås.Har du ingen koppling alls till nånting?
Då har man ju nåt bredband ju. Annars vore det ju väldigt behändigtTill wifi förstås.
Ja det är klart, annars går det ju inte.Då har man ju nåt bredband ju. Annars vore det ju väldigt behändigt
Nej jag har ju provat och vet att det inte fungerar , men jag måste ju fråga ändå .Ja det är klart, annars går det ju inte.
Då har man ju nåt bredband ju. Annars vore det ju väldigt behändigt