FB messenger på platta utan abonnemang?

Det enda som krävs är att du har appen samt någon form av internetanslutning, så det borde gå alldeles utmärkt!

Men vad bra. Jag blir förvirrad när jag läser på FB och de där pratar om att messenger använder telefonabonnemanget för att skicka sina gratismeddelanden. Det låter där som om man måste ha abonnemang och kunna skicka vanliga sms för att messenger ska kunna funka..

Men vad bra. Jag blir förvirrad när jag läser på FB och de där pratar om att messenger använder telefonabonnemanget för att skicka sina gratismeddelanden. Det låter där som om man måste ha abonnemang och kunna skicka vanliga sms för att messenger ska kunna funka..

De syftar förmodligen på att Messenger, liksom liknande meddelandetjänster i stil med Whatsapp, iMessage o.s.v., skickar meddelandena över nätet istället för i form av SMS, som en del operatörer tar ut avgift för.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej. Om jag är vän med ngn på FB och Messenger men valt att inte följa hen, om jag då ångrar mig och trycker på "följ"får personen då en...
Svar
6
· Visningar
398
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Eftersom missfostren på Facebook tvingar en att ha FB för att använda Messenger i fortsättningen registrerade jag ett konto och nu...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 199
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar