Favoritfärg

Hehe, det skulle vara något men nä tyvärr, ragdoll är en ras som hårar lite väl mycket tycker mina föräldrar och så funderar mamma på att skaffa hund när hon går i pension :eek: och hon sa tydligt flera gånger att det var faktiskt skönt utan katt förut, även om hon tycker om Alice :p

Och jaa, även om jag älskar ragdollens silkeslena päls :love: så är jag lite sugen på en med mera enklare päls nästa gång :o

Typ ... en britt kanske :angel::D
Britter har jag hört fäller typ värst av alla kattraser, bara så du vet ;).

Min i särklass (enligt mig då) färgmässigt vackraste katthona någonsin :love:

Bus_6_m.jpg

Katt_1_2_m.jpg

Dåligt med bilder på henne när hon var vuxen, men här var hon med sina småmissar

alla-0713.jpg

3-kvar-1.jpg

Och sen är jag överlag löjligt förtjust i hankatter av den här färgen och teckningen :love:

tiger1.jpg

090918-1.jpg

DSC_0006-2.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 019
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.