mian1

Trådstartare
Vilka är era vovvars favoriter?

Esters favoritkille är grannens samojed. Han kan själv öppna vår ytterdörr om han vill komma in och leka :D
Favoritleksaken är en Ior i tyg, från MacDonalds
Favoritkatten heter Stig och honom brukar Ester jaga genom huset och busa med
Favoritgodis är leverkorv
och
Favoritknät är mattes liksom favoritsidan av sängen är mattes sänghalva

Doris har ingen favorithundkompis, hon tycker andra hundar är lite läskiga. Valpar och små hundar gillar hon, men sådana bor det inte i vårt område.
Favoritleksak är aktiveringskulan fylld med godisar
Favoritkatten heter Roger och han och Doris brukar ligga och gosa ihop och katten är övertygad om att Doris är hans mamma.
Favoritgodis är det mesta som är ätbart, men kalvkorv ligger högt upp på topplistan
Favoritknät är husses och det är på hans sida av sängen som är den absoluta favoritplatsen. Med huvudet nerborrat i hans kudde.

:banana:

Frejas favoritkille är Melker, en kompis bordercollie som är lika söt som han är snäll! :) Freja och han är på samma nivå och leker precis likadant!

Favoritleksaken är en illorange fd pipleksak (ser ut som ett ben med "knoppar" på) som är perfekt att simma efter på sommaren!

Favoritkatten heter Murre, och är "mormors" ena kisse. Om man frågar var Murre är så springer hon genast och letar upp honom och skäller på honom!

Favoritgodis är allt som inte heter hundmat! Grisöra står nog ganska långt upp på listan...

Favoritknät är det som erbjuds... tyvärr erbjuds det allt för sällan eftersom Freja har blivit ganska så stor...

Favoritsida på sängen är även den som erbjuds, eftersom hon inte sover i sängen, där busas det mest! ;)

Lokes...
...favorithund är min andra hund, men ibland leker han med en 2-årig goldentik som heter Belle
...favoritleksak är bollen, men den får han inte leka med så ofta. knuten är en klar inomhusfavorit.
...favoritkatt har han ingen, katter är inte snälla mot honom :(
...favoritgodis är allt som går att tugga och lite till.
...favoritknä :rofl: (han väger 40 kg)
...favoritställe i sängen är mellan mig och min sambo.

Mininas...
...favorithund är min andra hund. ingen annan.
...favoritleksak finns inte, det är pipisar som hon biter sönder på 5 minuter. andra leksaker är tråkiga (fast dog-smart är ganska spännande)
...favoritkatt är en vindögd katt som heter Pis
...favoritgodis är frolic och torkad vom. och sylta i alla dess former. det är något med kryddningen som gör henne alldeles tokig.
...favoritknä är mitt och favoritsida i sängen är bredvid mig.

Xanti's favoritkille är Xando, en BC på snart 2 år.

Favoritleksaken är hennes rosa, fluffiga ben som egentligen ska pipa :p

Favoritkatt har hon ingen, dom bara slåss jämt, så hon håller sig på avstånd.

Favoritgodis är ALLT som inte man ska äta egentligen, så som den ordinare hundmaten. Fast den går ner den också.

Favoritknäet är mitt :) Satt senast där idag, mitt på torget, med rumpan i knäet på mig.

Doris favorithund är Bobby, en svart mellanpudel som bor lite längre ner på gatan. Han är den enda hon tycker om, men "kusinen" Hobbe funkar.
Favoritleksak blir nog hennes pipfågel.
Favoritkatterna är båda våra katter. Bra till olika saker, den ena e lugn o den andra busig.
Favoritgodis är ostbågar eller vanlig ost.
Favoritknä, det är bara o välja nåns i familjen.
I sängen vill hon helst sova i knävecket.

Tims (chihuahua) favoritsaker är: katter :D , bollar (speciellt träningsgolfbollar som ser ut som små bandybollar), fläskfilé, ligga på ryggen, bli kliad mellan ögonen, sova och gosa under täcket.

BoBos (dvärgpudel) favoriter är: leverpastej, grisöron, bli kliad bakom öronen, äta hästskit :crazy: , reta Tim, hålla kolla på mej, sova vid fötterna, morrar om man rör sej för mkt i sängen.

Ronjas (schäfer) favoriter är:
Lekkamrat -mammas dvärgpinscherkille, han är dunderkul att retas med! :)
Leksak -Alla valpens leksaker är såklrt roligast. Annars är det pinnar som är favoriten, alla sorter!
Godis -ost är hon vansinnigt förtjust i... :p
Katter -har aldrig träffat nån på nära håll...
Knä -vill hon inte ligga i alls. Ligger helst bredvid. Sängen däremot går bra, men då ska det vara husses sida, helst under täcket... :D

Hugo

Favoritkompis: Joker vår andra hund, Tessan -Border Terrier
och Albin-blandras, lång&korthårig Tax.

Favoritleksak: "Pipen" en pipande basketboll i mindre format.. den är han alldeles tokig i,
och ska gärna visa upp den då det kommer främmande.

Favoritkatten är Zingo, som bor hos mamma ute på gården.
Findus som bor med oss är iofs snäll men det är ngt spec. med Zingo enligt Hugo.

Favoritgodis: Frolic & Korv

Favoritknät: Han sitter sällan i knä, men då duger vem som helst :D
Han ligger gärna på min sida av sängen, för där finns det många kuddar..
och han bara måste ha kudde när han sover :D
På nätterna ligger han på golvet, vid huvudändan på min sida av sängen.

Joker:
Favvokompis: Måste nog säga Hugo där :confused: Han är inte så lekfull av sig längre

Favvoleksak: Tennisbollarna

Favvokatt: Findus

Favvogodis: Några torra bitar som man köper på lösvikt

Favvoplats: Husses sida av sängen.. och det är Husse som alltid kommer på första plats.

Tikens favoritkompis heter Aussie och är en Labradooley.

favoritgodis är vitlökspinnar (för hund)

favorithund som hon ej får leka med är en dvärgtax som heter Zigne.

Favoritleksak är en enkel tennisboll.

Favoritsovplats är med framdelen under vår säng och bakdelen som sticker ut. Varje morgon vaknar hon med ett ryck och slår i huvudet. :smirk:

Valpens favoritkompis heter Kelly och är en Bearded Collie.

Favoritgodis är ALLT!!

Favoritkatt är Fuling som bor i stallet

Favoritleksak är ett rep som är knutet som i en 8:a.

Favoritsovplats är i Biabädden

Samba... 9:årig Dalmatiner
...favorithund: Alla labradorer eller likanande hundar i ålderna 6-11 månader (ej kønsmogna)hanar.
...favoritleksak pinnar.
...favoritkatt vår svarta katt Oliver som sprang bort.. det va hennes valp.
...favoritgodis Røkt gris øra.
...favoritknä mammas famn (min asså)
...favoritställe i sängen är under mitt tæcke i mitten på sægen (hon sitter o stirrar på mig i evigheter om hon inte får ligga så
:banana: :banana: :banana: :banana:

Favorittjej: Boxertiken Sally utan tvekan.
Favoritleksak: Alla bitar av ett gammalt fårskinn
Favoritmat: Fläskfilé, entrecóte och kycklinghjärtan

sen kommer ja inte på nått mer just nu

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka