Favo tv pogram?

Yhlva

Trådstartare
Har era katter ett favorit tv pogram?

Min ena katt Calle ha ett, nämligen på Animal planet, "Värdens roligaste djur".
Varje gång jag sitter och kollar på det kommer han och sätter sig på tv bänken och kollar.
Han måste sitta nära så han kan se....

200807091601.jpg

200807091602.jpg

200807161617.jpg

Det som är irreterande är ju att hanblockerar tv:n och om man lyfter bort honom så hoppar han direkt upp igen men han hår under reklamen

Sv: Favo tv pogram?

Våra tittar sällan på tv, men kattan gillar att ligga och titta på youtube via laptopen i sängen. Då är det kattungar och fåglar som gäller men även storfavoriten curling. :D
Curling är verkligen det bästa hon vet att titta på, både på tv och på laptopen, hon blir helt vild. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 152
Senast: Skjøldur
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 850
Senast: Amk
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 152
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Ska försöka sammanfatta detta så kort som möjligt. (ursäkta långt inlägg!) Obs. är att detta är inte mina katter. Jag är inte heller...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: lahsd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama