biffen

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era fåtöljer o inspireras!

Letar en modell till "läshörnan" men inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut eller i vilket slags tyg den ska vara.
Vill inte ha skinn, och gärna stor och mysig modell att krypa upp i..
 
Sv: Fåtölj!

En sådan här har vi:

fatolj.jpg


Himla skön och mysig, så pass att jag numera har mitt permanenta kontor där. :o
 
Sv: Fåtölj!

Kanske inte riktigt vad du var ute efter.. Men vi har en sån här
19487_PE104774_S4.jpg

+ fotpall. Skojar inte, den är helt underbar!:love:
 
Sv: Fåtölj!

Åh herregud vilken gräslig skapelse! :eek:
Men ser rätt bekväm ut iofs ;)

Nirak
 
Sv: Fåtölj!

Jag täcker över den med ett påslakan (som hunden sedan drar bort). :angel: Nej, den är inte snygg alls ö.h.t. Köpte den för att den var bekväm, billig, och för att behovet fanns.

(Den vita kudden hör inte till fåtöljen egentligen.)
 
Sv: Fåtölj!

Den ser dödligt skön ut! Min mormor hade något liknande, jättedjup och bred (måste varit 1,5 sits), grön - den var inte så snygg, men helt underbar!
Antar att såna där är svåra att klä om också.
 
Sv: Fåtölj!

sån där ska vi va, men i tyg...betsa träet och sen köpa en fotpall. Trodde inte de var sköna ?..men eftersom vi redan har en så satsar jag på att använda den i nya lägenheten.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 188
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 290
Senast: Sassy
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
502
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 616
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp