Fastnat med benen!!!

Sv: Fastnat med benen!!!

Centaur skrev:
Nej vanlig eltråd, 12 mm. Men han satt inte fast i den, hade benen mellan trådarna men det var pga stolpen han låg fast. Som tur var så var det ingen el på..!

Men det är väl därför man ska har elen på, för att de ska hålla avstånd från staketen.:confused:

Han rullade ju runt förmodligen och hamnade intill stängslet. Det var ju inte med flit precis, dom går ju nära stängslet även om det är el på det, håller ju inte mer än 5 cm avstånd ofta...

Hade elen varit på så hade han fått fullständig panik, han är jätterädd för el. :crazy: Nu låg han någorlunda stilla.

Fy faen, vad läskigt! Tur att det gick så bra som det gick, och självklart håller jag alla tummar jag har!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 090
Senast: Freazer
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En tråd här på buke av @TinyWiny fick mig att tänka på en hund jag hade för flera år sedan nu. Hennes namn var Kimmen, hon kallades...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: SiZo
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 670
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 188
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar