Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vissa raser är känsligare än andra. Därför bör man läsa på lite innan.
Scalibor upplever jag funkar kanon för de flesta, men visst finns det undantag.
Trist att det slutade som det gjorde för er.
Min ESS kliade sig som en galning av Scalibor, tyvärr. Pratade med veterinärer på Ultuna som då rekommenderade Frontline istället, eftersom Expot och Scalibor har samma versamma ämne. Rädd att hon ska reagera på det med. Har tidigare bara haft örthalsband men de funkar ju inte överhuvudtaget.
Knapplån ...
Min hund har haft Scalibor på sig nu ett tag och jag har tyckt att hon verkat så himla slö men jag har ej satt det i samband med halsbandet. En kompis till mig berättade att hennes hund reagerade likadant av halsbandet så jag har tagit av det nu så får vi se om hon blir piggare. Enligt Fass så är en av biverkningarna slöhet. Någon annan som råkat ut för något likna¨nde eller har tips på vad man kan använda istället?
Jag kör med scalibor på min golden. Han har haft det varje sommar i fyra år nu. Det fungerar super han har inte en fästing på sig, fastän det kryllar av fästingar här.
Rekomenderar detta halsband.
knapplån... Har scalibor på vår labbe men börjar känna mig tveksam när jag läste bipcksedeln, våra små barn gosar hela tiden med hunden och ligger och kramar henne, de har också en förmåga att klappa hunden (halsbandet) och sedan stoppa fingrarna i mun hur många gånger jag än säger åt dem... Så nu börjar jag undra hur mycket de får i sig och hur nyttigt det kan vara? Vill ju faktiskt inte att barnen får i sig massa skit men samtidigt så vill jag ju inte att hunden skall bli dålig... Hur gör ni andra som har småbarn?
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.