voltis
Trådstartare
Vill göra lite mysigt i dotterns alkov hennes rum och har fått tag på vitt fint tyg som jag tänkte fästa i taket, lite böljande så där
Men hur fäster jag tyget så enkelt som möjligt?? Ska flytta inom ett halvår är det tänkt så det är mest provisoriskt. Det är betong i tak och två av väggarna (gips på den tredje).
Vill helst undvika hål i väggarna.
Men hur gör jag då?
Ska bli ett Frost-inspirerat krypin, har vitt tyg, snöflingor i plast (tänkte försöka fästa detta i tyget eller så de hänger ner en bit i fiskelina) och tänkte köpa en bild på Elsa att fästa på väggen.
Några andra tips? Gärna enkla grejer och ej för dyrt.
Finns det tex renfällar som inte är äkta? Har en lite fåtölj som man kanske kan hänga den över.
Vad tror ni om sån ljusslinga folk har uppe kring jul som ser ut som istappar?
Men hur fäster jag tyget så enkelt som möjligt?? Ska flytta inom ett halvår är det tänkt så det är mest provisoriskt. Det är betong i tak och två av väggarna (gips på den tredje).
Vill helst undvika hål i väggarna.
Men hur gör jag då?
Ska bli ett Frost-inspirerat krypin, har vitt tyg, snöflingor i plast (tänkte försöka fästa detta i tyget eller så de hänger ner en bit i fiskelina) och tänkte köpa en bild på Elsa att fästa på väggen.
Några andra tips? Gärna enkla grejer och ej för dyrt.
Finns det tex renfällar som inte är äkta? Har en lite fåtölj som man kanske kan hänga den över.
Vad tror ni om sån ljusslinga folk har uppe kring jul som ser ut som istappar?