Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Våra första lamm Visa bifogad fil 48582
Bayticol. Inga gulliga grejer, men hjälper.Inte så aktiv tråd men jag frågar ändå.
Vad använder ni mot mygg och knott? Tycker våra damer är besvärade av knotten nu, de står och stampar och ruskar på huvudet en del. Finns det nåt vi kan hjälpa dom med?
Bayticol. Inga gulliga grejer, men hjälper.
Ja, det tycker jag nogTycker du det hjälper mot knotten också? Varken det eller mygg står upptaget som indikation men det kan ju förstås ha effekt ändå..
Hur står det till här?
Jag har hämtat mina får, ett par klövsjö och några gutefår. Så fina.
Förhoppningen är att att alla är dräktiga och det ploppar ut lamm i februari- mars.
Gick en liten kurs vid hämtning, fick klippa en par stycken och kolla klövar. Men blir såklart lite nervös med en första lamning!
Har däremot en del bekanta (fler än jag kom ihåg) som har får i närheten jag kan bolla med.
Hur står det till här?
Jag har hämtat mina får, ett par klövsjö och några gutefår. Så fina.
Förhoppningen är att att alla är dräktiga och det ploppar ut lamm i februari- mars.
Gick en liten kurs vid hämtning, fick klippa en par stycken och kolla klövar. Men blir såklart lite nervös med en första lamning!
Har däremot en del bekanta (fler än jag kom ihåg) som har får i närheten jag kan bolla med.