Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett par framsenskydd i läder med massa remmar som knäppning framtill. Funderar på att köpa fårskinnspaddar att lägga i skydden. Blir de still om man bara lägger den i eller måste man fästa dem på något sätt??
Jag köpte till ett par fårskinnspaddar till mina flexisoft senskydd. De blev väldigt mycket mindre och jag kan verkligen inte ha fårpaddarna i när ja har skydden på storhästen. Bra med lösa för då kan jag ha samma senskydd på båda Jag rekommenderar dig att köpa löstagbara!
Jag hade ett par och de låg INTE stilla. Men som sagt, det är nog lite bereonde på pass formen. Mina inlägg var lite förstora! Men tror heöt klart att det kan funka
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.