Fårskinnsilägg i benskydd

Streiff

Trådstartare
Jag har ett par framsenskydd i läder med massa remmar som knäppning framtill. Funderar på att köpa fårskinnspaddar att lägga i skydden. Blir de still om man bara lägger den i eller måste man fästa dem på något sätt??

Någon som har erfarenhet av det???

Sv: Fårskinnsilägg i benskydd

jag hade sånna till ponnyn, och dom låg stilla.
Numera har jag sånna som inte går att ta bort och det är opraktiskt :p

jag har såna lösa just nu i mina senskydd för hästen får skav annars...och de ligger helt stilla.

Låter ju bra. Var lite orolig att de skulle glida, men då vet jag det. Tack för hjälpen!

Kan också meddela att mina ligger bra i skydden :)

Jag köpte till ett par fårskinnspaddar till mina flexisoft senskydd. De blev väldigt mycket mindre och jag kan verkligen inte ha fårpaddarna i när ja har skydden på storhästen. Bra med lösa för då kan jag ha samma senskydd på båda ;) Jag rekommenderar dig att köpa löstagbara!

Jag hade ett par och de låg INTE stilla. Men som sagt, det är nog lite bereonde på pass formen. Mina inlägg var lite förstora! Men tror heöt klart att det kan funka :)

Det funkar säkert. Mina fästs med kardborre, så de ligger iaf still :)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 969
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 665
Senast: Lobelia
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 639
Senast: Acto
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka