Farsdag present?

Vad ska ni köpa i farsdagspresent? Behöver tips!

Min sambo får en Gant-tröja och middag på Teleborgs Slott, till min pappa blir det rak- och hudvårdsprodukter samt middag nånstans i presentkort, vi brukar samköra så vi åker ut med sambons föräldrar och mina ihop nångång när det passar alla.. :up:

Barnens pappa får kläder. T-shirt, skjorta och en stickad polo. Min far får ett telefonsamtal och svärfar (och svärmor såklart) blir bjudna på middag.

Vi firade redan idag då min pappa åker och jobbar i Norge imorgon.
Av mig fick han lite finare knäckerbröd, viltchips, onsalakorv, en spansk ost i chilissås och en mörk choklad med citron och ingefära. Han gillar mat.
Och så fick han en norsk ficklampa (han är halvnorsk) som jag hittade på en julmarknad idag. Det är ett avlångt träföremål som det står norsk ficklampa på, det sitter en tändsticksask ovanpå och längst fram är det en klädnypa man ska sätta fast en brinnande tändsticka på :idea:. Så den skrattade han rätt gott åt :D
Han fick även lyfta på lite tidningspapper som låg i paketet med charkvarorna så låg där en ultraljudsbild på hans barnbarn to be. Det var ju en liten trevlig överraskning :)

Vad ska ni köpa i farsdagspresent? Behöver tips!

Bok?
Trisslott?
Choklad / Valfritt godis?
Flaska whisky?
En kram?
Restaurangbesök?
Handskar/mössa/halsduk?
Jägarstrumpor med batteri?
Massage/SPA-besök?
En letsdeal-deal med passande innehåll?
Ett skolset till barn i krigsområden via unicef?

Jag har tydligen köpt en tröja :p
Eftersom pappa bor drygt 20 mil bort fick mamma köpa nåt från mig han behövde.

Har skiljda föräldrar där farsan jobbar under sina helger. Slank förbi när har fortfarande var på jobbet, skrev en fin lapp på ett nyköpt paket favoritkaffe™ som jag därefter placerade på skrivbordet.

Vi kunde inte ses och det va ju ingen jättepåkostad present, men det är tanken som räknas och han blev väldigt glad, framför allt så kom den ju oväntat :D

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
474
Senast: tgd
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: alazzi
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Hjälp, min systerdotter tar studenten imorgon och jag behöver förslag till present. Ett smycke känns lite opersonligt. Hon ska ut och...
2
Svar
36
· Visningar
1 688
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka