Koltinna

Trådstartare
Jag behöver tips på vad jag kan ge sambon för något gulligt på farsdag från lillan. Funderade på en body med någon text om pappa, men hittar ingen.
fler förslag?

Sv: Fars dag

Sonens pappa får ett skitsnyggt bältesspänne som det står pappa på.
Hittade det på en marknad

Såg en "I (hjärta) DDY"-body på åhlens häromdagen. H&M brukar ha olika pappa-tryck också. Annars kan du ju alltid göra en egen på t ex simplycolors. :)

Hej! Satte just ihop en fotoagenda på extrafilms hemsida. Proppat den full med bilder på vår dotter, min sambo och några på mig.. det får plats 138 bilder och han kan använda den som kalender hela året!

Jag hittade ett "paket" med en mugg där det står "I (hjärta) DAD!" och ett par strumpor som det står Dad eller något på. Inhandlat på Lagerhaus.

Passar bra till min tehinkande sambo som fryser om tassarna.:)

¨Jag köpte 2 par mjukisbyxor till sambon.
Det enda par han har är så trådslitna att dom knappt hänger ihop längre :crazy:

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
865
Senast: Humla
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka