Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bonusdottern envisas med att lägga en filt över akvariumet hela tiden för att det blir för ljust i rummet. Finns det någon brandrisk med det? Risk för fiskarna?
Jag skulle tro att brandrisken är hyfsat minimal - det beror väl på vilken typ av ljusramp ni har... men jag undrar också varför? Är det inte bättre att ställa ljustimmarna på karet så att det inte stör i så fall? Trist att ha karet täckt när det är tänt så att man vill se det.
Märkligt nog, ja även på dagen.
Tror det är någon idé just nu bara.
Ja men eller hur, förstår inte varför man vill ha det övertäckt hela tiden. Glöms nog bort bara att ta av filten på morgonen. Men absolut ska timern ställas om
Kan det vara typen av ljus hon reagerar på? Jag tycker att vissa typer av lysrör är vidriga. Bara för hur ljuset "känns", oberoende av mängden och styrkan.
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.