Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behövs bättre foton för att kunna färgbestämma den.
Vad för foton? På ben ?Det behövs bättre foton för att kunna färgbestämma den.
på hela fölet. och i olika ljus. Och kanske vänta några dagar och se hur det utvecklar sig.Vad för foton
Vad för foton? På ben ?
på hela fölet. och i olika ljus. Och kanske vänta några dagar och se hur det utvecklar sig.
Det förstår jag då jag får upp fuxar när jag söker castaña cavallo och perlino/pärlvit är ju en brun häst med dubbla gulanlagNi som har bättre koll än jag på det här med färger. Jag har en PRE som sägs vara perlino. Han står i passet som "castaña" vilket förbryllar mig lite. Han är gulvit med gula ögon, vilket också förbryllar mig - när jag googlar ser jag allt som oftast påståendet att perlino alltid har blå ögon. Jag har ingen anledning att tro att pass och häst inte skulle hänga ihop, så kan någon som kan det här hjälpa mig att reda ut vad jag har missat?
Han är inte pearl + cream på fuxbas? Det förklarar nog både ögonen och castañaNi som har bättre koll än jag på det här med färger. Jag har en PRE som sägs vara perlino. Han står i passet som "castaña" vilket förbryllar mig lite. Han är gulvit med gula ögon, vilket också förbryllar mig - när jag googlar ser jag allt som oftast påståendet att perlino alltid har blå ögon. Jag har ingen anledning att tro att pass och häst inte skulle hänga ihop, så kan någon som kan det här hjälpa mig att reda ut vad jag har missat?
Fast pearlino/pärlvit är dubbelgul på brun medan Cremello/gulvit är dubbelgult på fux.Han är inte pearl + cream på fuxbas? Det förklarar nog både ögonen och castaña