Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska bygga 3 egna boxar och vill ha förslag på vilka färger som skulle vara snyggt... vill ha en färg på själva boxarna och en färd på väggarna i stallet (som det brukar vara). vill inte ha svart inredning...
funderade på vbinrött eller lite mörkgrönt?
Själv har jag målat mörk roslagsmahogny (tjära, terpentin och linolja) på boxväggarna, och den övre delen av väggen är naturellt "furufärgad", så den har jag behandlat med endast terpentin och linolja. Med den mörka roslagsmahognyn ser man inte minsta spår efter hästbajset och den har jag även målat på balkarna, skitsnyggt.
//Jezz
Snyggt! Har man sen putsade väggar i boxen ( stallets yttervägg alltså ) så hade jag målat med grönt där, inte alltför mörkgrönt dock och bara ca 1,5 meter upp, resten vitputsat.
Fick tips av en bekant att man skulle använda akrylatfärg på den putsade väggen, den färgsorten funkar bra att spola av med högtryck.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.