Färgfråga

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tretjak
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

tretjak

Satt här och funderade lite på det planerade fölet nu inför betäckningen i maj och undrar om man kan "räkna ut" vilken färg som är troligast på fölet. Inte en livsviktig fråga men ändå. Stoet är reg som svart stickelhårig, hon är svart på vintern och blir stickelhårig sommartid! Hennes pappa är fux och jag tror att mamman är svart. Hingsten som hon nu ska betäckas med är brunskäck. Vad tror ni - vilken färg? :confused:

Sv: Färgfråga

Det finns HUR många färgtrådar som helst. En "nålad" i början på detta forum. KOlla i nån av dessa !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 869
Senast: Maja_Kandi
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 861
Avel För några år sedan köpte jag ett föl tack vare hans härstamning. I somras "råkade" :angel: jag köpa fölets (enligt mig) ursnygga och...
Svar
17
· Visningar
2 595
Senast: Pudlan
·
Avel Hej jag är lite ny på detta med betäckning men jag funderar på att betäcka mitt new forest sto Casandra III som är en renrasig new...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: Görel
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka