• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 811
W

wingil

Har en.. ja numera flugskimmel :) har lite grått kvar men försvinner:

zack1.jpg

Tänkt lite på färger.. funderat på marinblå, beige (tex fårskinnsbeige), mässing och guld. Borde väl vara lyxigt på honom?

Alt svart grått silver.. men känns trist?

Vad tycker ni.. skriv inte bara en färg utan skriv en komplett kombination :) Ni har till onsdag på er för sen ska allt köpas.. skriv gärna butik där man hittar färgerna i sthlm med.. tänk på att det ska finnas täcken med i färgen :p *kräsen*

Sv: Färger!

En kompis hade mkt vinrött till sin skimmel och en del mörkare grönt. Marinblått gåt nog till de flesta hästar oavsett färg.
Beige kanske kan se "smutsgult" ut på en skimmel???
Men det är ju smaksak.

MVH Lillan

Hittar inte så mycket kul i vinrött :( vill ha dock.. men det enda jag hittar är typ.. snordyrt

Jag gillar mörkare färger på ljusare hästar och tvärtom. Därför skulle jag inte gilla beiget på en skimmel. Men marinblått tror jag blir snyggt! Sen tror jag det är snyggare med silver än guld på en skimmel. Guld är snyggare på fuxar och så. :)

Liknande trådar

Hemmet I somras målade jag om den murade delen till vår kamin (Keddy-insats). Den var vit och jag målade den mörkgrå. Jättesnyggt och jag är...
Svar
13
· Visningar
3 189
Kropp & Själ Jag har världens största i-landsproblem, och det är att min garderob inte stämmer överens med mig. Eller ja, sko-garderoben stämmer... 2
Svar
37
· Visningar
5 904
Senast: LindgrenV
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Hemmet Håller på o fixa köket, så mycket det går i alla fall. Budgeten tillät inte att riva ner exakt allt o börja om. Så det fick bli såhär...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Lukaskatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka