Färger till fux

Magiic

Trådstartare
Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.

Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.

Kanske inte första tanken är att färgmatcha innan du börjat rida hästen eller ? :)
Men det finns som någon annan svarat otroligt många trådar om vilka färger som passar på fux - prova att söka på tidigare trådar :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: morgaine
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix