Färgat fönster?

angelwings

Trådstartare
Jag går ofta förbi ett hus (hyreshus) med hunden och i en lägenhet där har de supersnyggt fönster. Som är typ som ett gammalt blyinfattat fönster
15226-blyinfattat-f%C3%B6nster.jpg

Fast det är bara en plastfilm man sätter fast på fönstret? De har nämligen flyttat det mellan fönsterna innan de tydligen hittade 'rätt' ställe.
Jag känner att jag måste ha ett sånt fönster vid min franska balkong. :love:

Var kan man hitta sån film? Är det nån som vet?
Jag kan liksom inte ens komma på var jag skulle börja söka. (och nej, jag är inte modig nog att nästla mig in genom en portkod och sen ringa på lite random och hoppas att det är 'rätt' lägenhet)

Sv: Färgat fönster?

Verkligen? :)

Undrar var det finns Hornbach häromkring *funderar*
Kan de ha på Bauhaus? I så fall ska jag sparka mig själv för jag var där igår!

Tackar. Jag ska kolla upp det. :)

*ser framför sig angelwings som en osalig ande som hemsöker alla färg- och bygg-affärer i landskapet i sin jakt på sin perfekta franska balkong* ;)

Jag röstar också för färghandeln. Så sök där.

Nej, det känns inte som ett alternativ.

Men när bilen vaknar ur sin 'jag-hatar-dåligt-väder-koma' så ska vi åka runt och leta lite häromkring. :)

Haha...Japp. :D

Nej, det är till min franska balkong, som ligger ut till en liten väg och på andra sidan vägen ska de nu bygga ett stort brf-hus. Vi har vår franska balkong i sovrummet så att vi tittar ut där från sängen när vi ligger i sängen och då är det ju nice med lite mer 'privatliv' nu när vi kommer få en bunke grannar där som kan titta rätt in.

Fantastiskt! Jag trodde vi var de enda i värden som hade sånt där på fönstren! Vi har ett orenoverat badrum från tidigt 70-tal, det är så grymt fult att det blir coolt och jag älskar våra flummiga grönrutiga fönster:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 996
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har funderat ett tag på att skaffa katt (eller katter) men jag är himla osäker på om jag har rätt förutsättningar för det. Är...
Svar
11
· Visningar
1 500
Senast: Beet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka