Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tvivlar på att det blir bra. Färgen är inte täckande utan underlaget lyser igenom. Ska du färga så tror jag du får välja en mörkare färg för att få det någorlunda bra. Mina lakan jag färgat blå har blivit bra men markerade fläckar syns fortfarandeTyvärr har de flesta av mina vita underlakan blivit missfärgade och jag funderar på att köpa vit textilfärg och färga om dem istället för att köpa nya. Det verkar dock vara lite pyssel så innan jag sätter igång undrar jag om någon här har gjort det och hur det blev?
Nja. Oblekt linne och bomull är inte helt vitt, därför bleks det. Vanligen direkt så det är vitt när man köper, alternativt så bleks det med tiden om man använder tvättmedel med blekmedel.Tack för svar hörni! @Nahar nja det kloret gör är ju inte att göra tyget vitt vad jag förstår, utan att egentligen ta bort färg. och grundfärgen på ett lakan är ju inte vit utan mer kanske gul/vitt/beige.