Färga håret som gravid?

Sv: Färga håret som gravid?

Det är inte farligt att färga, däremot kan du få annat resultat än vad du är van vid eftersom hårkvalitén kan ha ändrats. Så fick jag lära mig när jag var gravid iallafall!

Sv: Färga håret som gravid?

Det vi vet om färgerna idag ger ingen anledning till oro, däremot ska man väl rent allmänt vara försiktig med att tillföra kroppen syntetiska ämnen (min egen åsikt).

Jag färgade håret i veckan, men valde att gå till en EKOfrissa som använder vitt vin, teér och örter, helt ekologiskt odlat och dessutom blev det nästan hälften på prislappen:bump:

Liknande trådar

Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
481
Senast: VLMF
·
Gravid - 1år Vi funderar på att åka på en charter i vår. Men hur gör man med bilstolar? Vi kommer ha med oss en 8 månaders och en 3,5åring. Verkar...
Svar
14
· Visningar
589
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
646
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka