färga brunt läder

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare oseriös
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 403
Sv: färga brunt läder

Först en grundlig rengöring, sen lägger man på x antal ggr av svart s k narvsvärta ( tills allt ÄR svart), torkar av allt med en torr trasa när färgen torkat in, sen lite läderfett. Piece of cake!

nej, man tar en ny svart tuschpenna med ganska bred spets, lite smalare vid spennerna och målar på lädret! :p

Bill skrev:
Först en grundlig rengöring, sen lägger man på x antal ggr av svart s k narvsvärta ( tills allt ÄR svart), torkar av allt med en torr trasa när färgen torkat in, sen lite läderfett. Piece of cake!
Vart kan man få tag på sånt då?

Lozzan skrev:
nej, man tar en ny svart tuschpenna med ganska bred spets, lite smalare vid spennerna och målar på lädret! :p
förstör inte de lädret..? :crazy:

Ingen aning! Om du vill ha nån annan färg är det ju bara att ta en annan tuschpenna

då kan man ju måls dom rutiga och randiga i alla möjliga färger :p

Det blir aldrig bra, köp svart istället

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: alex.ha
·
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Islaend
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka