färg till fux.

attempt

Trådstartare
hejsan, jag behöver be er om lite hjälp.

jag tänkte beställa lite nya saker till mig och min häst inför tävlingarna i sommar, och vill ha rådgivning om vilka färger som passar till henne. (på pad/filt) Samt vilka färger jag ska ha på skjorta.

Jag har svarta jeans + svart hatt.

Vi ska dock bara ut på d och c-tävlingar, men man vill ju ändå se fin och välmatchad ut :)

PICT0018.jpg

Pict0033.jpg

ftuu.jpg

Img_2319.jpg

Sv: färg till fux.

Jag brukar mest köra med svart-beige-brunt till mina fuxar (svarta jeans, svart skjorta med beige brunt mönster, ljus hatt, ljus beige filt med svart brunt mönster, eller svart filt), men har även blått (svarta jeans, blå skjorta, blå filt, svart hatt).

m_km07ove_08.jpg

060806-05.jpg

Senast ändrad:
Sv: färg till fux.

Själv köpte jag en gul schabrak till min svettfux. :) Hon blev jättesnygg :D

Liknande trådar

Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 159
Senast: ameo
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 275
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar