Färg på schabrak till vit häst på tävling..

Amore

Trådstartare
..vilken föredrar ni? Jag kan tycka att vitt på vitt blir lite tråkigt, men ni får gärna motbevis mig :D

Släng in lite bilder om ni har på vita, skimmlar, skäckar med mkt vitt på tävling och vad de har för färg på schabraket ;)

Sv: Färg på schabrak till vit häst på tävling..

Inga bilder men tycker att brunt & grönt kan vara snyggt.

..vilken föredrar ni? Jag kan tycka att vitt på vitt blir lite tråkigt, men ni får gärna motbevis mig :D

Släng in lite bilder om ni har på vita, skimmlar, skäckar med mkt vitt på tävling och vad de har för färg på schabraket ;)

Tycker grått är snyggt och stilrent

På min vita valack brukar jag använda grått eller vinrött, tycker gråa/vita hästar passar jättefint i det!

Ett vitt schabrak med färgad passpoal och matchande brodyr hästnamn eller ryttarnamn. Roligt oxå om ryttaren har nån detalj o samma färg, slips, handskar, halsduk typ.

Men bara helvitt tycker jag låter trist på en vit häst... Hellre ett färgat schabrak då. Kanske svart?

Vinrött är väldigt fint, eller mörkblå kanske? ;)

Jag har en vinröd pad, men det kanske man inte får ha på tävling??

Har annars ett klarblått men det har jag haft så länge... :p

Hittade coola kamoflage, men kanske inte på tävlingsbanan :D

Min mammas skimmel hade ett blått schabrak.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 377
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka