Färg på pikétröjan?

Habina

Trådstartare
Såhär lite drygt en vecka innan start börjar fåniga frågorna dyka upp... Hur är det egentligen med pikétröjan? Man måste ju ha en med korta ärmar och krage, men får den ha vilken färg som helst? :confused:

Sv: Färg på pikétröjan?

Habina skrev:
Såhär lite drygt en vecka innan start börjar fåniga frågorna dyka upp... Hur är det egentligen med pikétröjan? Man måste ju ha en med korta ärmar och krage, men får den ha vilken färg som helst? :confused:

Färgen på din tröja med krage - polo eller vanlig, långärmad eller kortärmad - väljer du själv. Varför inte leopardmöstrad i rosa och svart?
;)

Hälsning Maja

Jag köpte nämligen en vit och en blå tröja. Och den blå skulle passa väldigt bra till ridbyxorna. :o :angel: Men då behöver jag inte oroa mig för att jag är ett modeoffer. :)

Habina skrev:
Jag köpte nämligen en vit och en blå tröja. Och den blå skulle passa väldigt bra till ridbyxorna. :o :angel: Men då behöver jag inte oroa mig för att jag är ett modeoffer. :)

Framförallt så är det lättare med blå när man skall rida så långt. Hur ser inte en ljus tröja ut efter ett tag. Red i ljusgult förut, då det var min förra klubbs färger. Inte så lyckat. I min nuvarnade klubb är färgerna blå/ljusblå, mycket bättre.

Hälsning Maja

huwa! rida i pike tröja? blir inte det som att rida i en våt trasa?
färger bryr sej ingen om.. du mixar exakt som du vill!

Liknande trådar

Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
592
Senast: Jfrelin
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 736
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
637
Senast: Tuvstarr
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 466
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar