Färg på kavaj???

E

Emmmma

Jag har en grå Hi-lite pro plus hjälm från Hööks och en svart Racesafe väst. Och nu så ska jag börja tävla och vill veta om ni tycker att jag ska ha svart eller grå kavaj. Om jag en tar en svart är jag rädd att det ser konstigt ut med en grå hjälm till allt det andra svarta. Och jag vet inte om det ser dumt ut med grå kavaj och en svart väst över :confused: Så nu vill jag veta vad ALLA tycker ;)

Sv: Färg på kavaj???

hur grå är den ? är den mörkgrå tycker jag du ska köpa en svart kavaj, och är den ljusgrå så tkr jag en grå kavaj. ;) jag tycker det hade sett lite konstigt ut om hjälmen vart ljusgrå och att du har resten svart. Men gå på magkänslan! =)

Den är nog lite mer åt det ljusa hållet ;)

grå kavaj behöver inte alls vara fel under en svart väst.
men då tykr jag det ser snyggast ut med typ en amino kavaj som sitter åt mer i axlarna.

jag har mörkgrå kavaj med svart krage till svart hjälm... tycker jag är fint... och den passar ihop med svart väst med....

Jag själv har svart hjälm och ljusgrå kavaj. Tycker att det är snyggast med grå kavaj,av någon anledning. Min hjälm har grå plastventilation mitt på huvet så det matchar ganska bra med kavajen.
Kör på grå kavaj och en svart väst över. Svart och grå är lite i samma färgskala ;)

Jag antar föresten att det främst är hoppning du ska tävla i. I dressyr tycker jag att svart kavaj är snyggare.

Okej det verkar ju som om de flesta tycker grå :D Men någon som vet någon snygg grå kavaj för den tunnare plånboken, gärna under 500, men för max1.000 :)

Jag tycker egentligen inte att färgen på kavajen spelar så jättestor roll, men man kan absolut ha svart väst över grå kavaj. Själv har jag en grå kavaj, den kostade ca 700 kr. Köpt på Sharpman, kan ju kolla upp märket om du är intreserad!!

Om den är ljusgrå som du sa tycker jag det blir snyggast med en grå kavaj. Men det spelar egentligen inte så stor roll, ta vad du tycker blir finast ;)

Jag tycker att det ser bättre ut om du har grå kavaj, grå hjälm och svart väst

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 212
Senast: JennyLz
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 188
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka